Retur produse
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:- 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
- 2. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator!
- 3. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri sau contacteaza-ne la unul din telefoanele de pe site sau pe mailul de contact!
- 4. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
- 5. Trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele la aceasta adresa de mail retur@pufipuf.ro . Coletele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
- 6. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri in termen de 30 de zile de la data primirii coletului
- Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)
- Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
- Extensii de garantii etc.
- CD-uri desigilate
- Poti returna anvelopele, jantele, produsele de electrica auto, cele de intretinere & cosmetica auto daca nu le-ai folosit, insotite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate
- Casti intraauriculare
- Saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora
- Asigurarile auto
- Jucariile produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate
- Cartile care prezinta urme de utilizare
- Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate (in aceasta categorie intra si sistemele asamblate la cerere)
DE RETINUT!
Electrocasnice de mari dimensiuni: aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, hote incorporabile, masini de spalat rufe, etc.- Aceste produse nu pot fi returnate personal, ci doar prin curier dupa ce ati completat formularul de retur.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.
Pentru produsele achizitionate cu plata in rate fara dobanda la sediul nostru se percepe un comision de 3.5%. Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1%.
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar sau se poate ridica numerar personal de la sediul nostru (daca plata a fost facuta numerar).
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Serviciul de Curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modificaDaca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne scrieti la adresa office@pufipuf.ro
Va rugam sa verificati SPAM FOLDER pentru mail.Completeaza urmatorul formular cu toate datele necesare si adauga mesajul tau !